انصاریفرد:طلسم نشدم،در بازی های بعد جبران میکنم!!
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 16:7 | نویسنده : popkids

 خبرگزاری پرسپولیس نیوز : با وجود اینکه کریم انصاری فرد در ۲ بازی اخیر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد، امیدوار است با درخشش در بازی های آینده این ناکامی را جبران کند.

 

انصاری فرد اعتقاد دارد عدم گلزنی در ۲ مسابقه در فوتبال غیر طبیعی نیست و گاهی یک مهاجم هرقدر هم که تلاش کند موفق به گشودن دروازه رقیب نمی شود. با کریم انصاری فرد در خصوص بازی با صبا و وضعیت سرخپوشان در جام حذفی گفت و گو کردیم.

 

بازی با صبا چطور بود؟

بازی خوبی بود و همه دیدند که ما خیلی سرتر از صبا بودیم. آن ها به مساوی هم راضی بودند اما ما فقط ۳ امتیاز را می خواستیم. البته زمین مسابقه اجازه نداد آنطور که می خواستیم بازی کنیم و همانطور که دیدید ۵، ۶ موقعیت گلزنی را از ما گرفت.

 

چرا آن موقعیت را در محوطه جریمه صبا از دست دادی؟

من اصلا اهل بهانه گرفتن نیستم اما در آن صحنه توپ یکدفعه تغییر مسیر داد، چون زمین خراب بود توپ پله شد و به پشت پایم برخورد کرد. در آن صحنه تقصیری نداشتم و اصلا باورم نمی شد توپ به آن شکل تغییر مسیر داد. خود بازیکنان صبا هم می گفتند در این زمین نتیجه نمی گیرند اما وقتی از قم خارج می شوند نتیجه می گیرند.

 

پرسپولیس می خواهد خودش را از رتبه دوازدهم جدا کند؟

ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید به رده های بالای جدول صعود می کنیم. ما تا پایان لیگ ۷ بازی خانگی و ۱ بازی عقب افتاده داریم. در ۲ بازی اخیر هم ۴ امتیاز گرفتیم که اصلا آمار بدی نیست. البته قبول دارم این رتبه شایسته نام پرسپولیس نیست و هواداران توقع دارند تیمشان را در بالای جدول ببینند.

 

از اینکه در ۲ بازی گل نزدی عصبانی هستی؟

درست است که گل نزدم اما در خدمت تیم بودم و هر چه کادرفنی بخواهد در زمین مسابقه انجام می دهم. اصلا از این بابت ناراحت نیستم و مطمئن باشید در بازی های آینده به اندازه کافی فرصت برای گلزنی داریم.

 

فکر نمی کنی طلسم شده ای؟

طلسم کجا بود؟ من فقط ۲ بازی گل نزده ام. شاید قسمت اینطور بود و از این بابت اصلا روی این موضوع حساس نیستم. هر چه خدا بخواهد همان می شود و در فوتبال این اتفاقات طبیعی است.

 

وضعیت پرسپولیس را در جام حذفی چطور می بینی؟

بازی سختی با ذوب آهن داریم اما برای فینالیست شدن باید حتما برنده شویم و قهرمانی جام حذفی را به هواداران هدیه کنیم. البته در جام حذفی فرصت اشتباه کردن نداریم.

 

دوست داری در فینال جام حذفی با استقلال بازی کنید؟

بله دوست دارم در فینال با استقلال بازی کنیم. دربی در فینال جام حذفی خیلی هیجان انگیز خواهد بود.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: